Despre noi

Agentia Campion Sports&Media (CSM) a fost infiintata in anul 2004, ca furnizor de servicii de marketing si management pentru industria sportului.

Principala noastra misiune este integrarea serviciilor de media, marketing si comunicare pentru a genera plus valoare pentru posturi TV, companii (sponsori), organizatii sportive (federatii, ligi, cluburi), sportivi si legende ale sportului.

Repere ale activitatii Campion Sports&Media:

2004Campion Sports Consulting (CSC) furnizeaza consultanta de marketing companiei germane “reusch”, pentru lansarea produselor sale in Romania. ...

2006 – Campion Sports Consulting utilizeaza pentru prima data pe stadioanele de fotbal din Romania, un sistem LED Display pentru valorificarea publicitatii de perimetru. ...

Proiectul este implementat la finala Cupei Romaniei dintre Rapid si FC National (scor 1-0), care a avut loc pe stadionul “National”, la data de 17.05.2006. Managementul de proiect este realizat de Campion Sports Consulting in colaborare cu firma austriaca Star Factory.

2007 – Campion Sports Consulting lanseaza in premiera in Liga I din Romania, sistemul de publicitate 3D CamCarpets, in parteneriat cu compania daneza LogoPaint. ...

De 6 ani, carpetele 3D (reclamele 3D sau CamCarpets) au fost sau sunt folosite de marci de prestigiu precum: Coca-Cola, Powerade, Orange, Holsten, Cosmote, Mitsubishi, Ceresit, Altex, Mediagalaxy, Omniasig, Timisoreana, Tiriac Auto, etc.

2007 – Campion Sports Consulting realizeaza managementul de proiect pentru FC Steaua Bucuresti in vederea achizitionarii unui sistem de reclama LED Display ...

pentru valorificarea reclamei de perimetru la meciurile de pe teren propriu.

2007 – Agentia elaboreaza strategia si implementeaza contractul de sponsorizare dintre Holsten (marca a Grupului Tuborg in Romania) si FC Steaua Bucuresti.

2008 – CSC intermediaza si deruleaza cel mai mare contract de sponsorizare din istoria Federatiei Romane de Handbal, incheiat cu compania austriaca bet-at-home.com. ...

2009 – In plina criza economica, CSC furnizeaza consultanta de marketing sportiv la incheierea contractului de sponsorizare dintre compania suedeza UNIBET si FC Rapid Bucuresti....

2011 - Campion Sports Consulting devine partener in Romania al prestigioasei companii CHYRONHEGO, specializata in solutii de grafica TV pentru transmisiuni sportive, publicitate virtuala, etc.

2011 – In premiera in Romania, Campion Sports Consulting implementeaza alaturi de Chyronhego, prima  transmisiune TV a unui meci de fotbal, accesorizata cu grafica virtuala. Productia este realizata pentru postul Digisport....

Telespectatorii vad linii de offside, distantele la poarta si la zid, siglele echipelor si scorurile afisate pe gazon si alte efecte grafice virtuale la meciurile din Liga I.

2012CSC cistiga concursul “Antreprenor pentru viitor”, organizat de Academia de Studii Economice Bucuresti, cu proiectul “Publicitate virtuala in televiziune”.

2013 – Printr-un proces de rebranding, Campion Sports Consulting devine Campion Sport&Media (CSM) si isi schimba misiunea si obiectivele de business, adaptindu-se noilor schimbari si tendinte din industria sportului si media.

2013 – CSM implementeaza cu succes proiectul “Publicitatea virtuala&plasarea virtuala de produse in televiziune”, lansind serviciul magic ads.

2014 – CSM devine partener in Romania al companiei never.no, detinatoarea platformei care permite implementarea Social TV,...

un serviciu care leaga lumea digitala exterioara (retele de socializare – Facebook, Twitter, etc; retele de telefonie – SMS, MMS; internetul – email) cu posturile de televiziune. Social TV este un serviciu UNIC in tara.

2015 – CSM devine partener in Romania al companiei PortiRed, din Spania, detinatoarea patentului cu acelasi nume, pentru reclamele asezate pe partile laterale ale portilor de fotbal. ...

PortiRed reprezinta un sistem de reclama de succes folosit in Primera Division, de cele mai importante cluburi, precum Barcelona, Atletico Madrid, Sevilla, Valencia, etc.

Portired AS

 

Presa despre Campion Sports&Media:

  • Revista Forbes 29 iunie – 12 iulie 2009

  • Cotidianul

14.07.2008 / Ofensiva 3D in publicitatea de pe stadioanele de fotbal

05.12.2008 / Bet-at-home.com pariaza 300.000 de euro pe handbalul din Romania