Aplicatii

3D Signs (CamCarpets) sunt de 2 ori mai eficiente ca LED-ul!

Sistemul de reclama 3D Signs (CamCarpets) este cel mai eficient pe stadioanele de fotbal, arata o cercetare comandata de LogoPaint. Conform studiilor, cind o companie isi propune sa fie perceputa ca sponsor la un meci de fotbal trebuie urmareasca trei directii: expunere dominanta, marimea ”semnelor afisate”  si timpul de expunere. Cu cit scorul inregistrat in aceste trei criterii este mai mare, cu atit compania obtine un efect mai bun de la grupul sau tinta. mai mult...

3D Signs sunt foarte eficiente pe aceste trei directii de analiza:

1. Marime/Design

Un design inovativ, surprinzator sau o marime care iti sare in ochi pot face logoul remarcat si poate atrage atentia telespectatorului. Studiile au aratat ca telespectatorii isi amintesc de reclamele 3D de doua ori mai mult decit cele rulate pe LED.

2. Pozitie dominanta

Studiile recente arata ca doar 1-5 sponsori (in medie 3) ramin in mintea telespectatorilor dupa meci. O metoda ca sponsorul sa fie amintit este ca logoul sau sa fie plasat chiar in miezul actiunii. 3D Signs sunt chiar acolo linga porti, unde se petrec cele mai importante momente din jocul de fotbal, golurile si ratarile. Cercetarile arata ca telespectatorii percep sponsorii care folosesc 3D Signs ca ”sponsor principal” de doua ori mai des decit in cazul afisarii pe LED.

3. Timp de expunere

Sponsorii care utilizeaza 3D Signs au avantajul unor pozitii specifice in transmisiunile directe, stiri si reportaje de la meciurile de fotbal. Acest avantaj este evident in comparative cu reclama pe LED, unde aproximativ 20 de sponsori se inghesuie pe aceeasi pozitie.

Timpul de expunere mediu este de 90-120 de secunde/meci live. In plus porbabilitatea ca un sponsor sa fie pe LED la gol sau ratare este mult mai mica…sau chiar zero, comparativ cu 3D Signs, care sunt amplasate la porti.

Sursa:   Logopaint